کانال تلگرام
آپارات
ارسال ایمیل
اینستاگرام
توییتر
وبلاگــی ها

✨من کنت مولاه، فهذا علی مولاه☀️


موضوع : مناسبتها

توسط .. علوی در دوشنبه, ۲۹ شهریور ۱۳۹۵، ۰۸:۳۲ ب.ظ

✨من کنت مولاه، فهذا علی مولاه☀️

من کنت مولاه، فهذا علی مولاه

هر که من مولای اویم، این علی مولای اوست

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

عضویت در خبرنامه سایت کسب و کار موفق

تعداد نمایش :۱۱۲۰
تعداد بازدید کننده :۱۰۷۳
(۱)
بید مجنون

بید مجنون

غدیر یعنی مسلمان نگذار دستور صریح ولی ات قربانی حرف های در گوشی یک عده منفعت طلب شود که خود را برای منفعتشان به پیامبر وصل کردند
۳۱ شهریور ۹۵، ۰۶:۴۴
.. علوی

.. علوی

بله فرمایش شما خیلی عمیق و البته استفاده کاربردی از ایام تاریخی است.
متشکرم بید مجنون، منتظر انتقادات شما هستم.

موفق باشید 
۳۱ شهریور ۹۵، ۰۷:۲۵
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی