کانال تلگرام
آپارات
ارسال ایمیل
اینستاگرام
توییتر
وبلاگــی ها

💎 توصیه های ۹ زن کارآفرین موفق برای کسب و کار شما


موضوع : کارآفرینان

توسط .. علوی در شنبه, ۱۳ آذر ۱۳۹۵، ۰۸:۴۲ ق.ظ

💎 توصیه های ۹ زن کارآفرین موفق برای کسب و کار شما

"کسب و کار شما کسب و کارتان را شکل می دهد و توانا می سازد"

شاید این یک جمله ساده باشد اما بسیار مهم است. این جمله متعلق به یکی از بنیانگذاران مجمع  Circular Summit می باشد. مجمعی متشکل از زنان کارآفرین موفق که اخیرا در هیوستن افتتاح شد. این زن یکی از مدیران موفقی بود که حاضر به سخنرانی در مورد آن چیزی شد که برای رشد یک کسب و کار به رهبری یک زن، نیاز است. البته، که یک مسیر واحد برای رشد وجود نخواهد داشت. اما، کسب و کارهایی که مسیر موفقیت را طی می کنند، چندین ویژگی مشترک و واحد دارند. برای یافتن این ویژگی های مشترک، ۹نفر از نمونه های موفق کارآفرین زن را که در این مجمع حضور پیدا کردند، در این مقاله نام برده ایم و از هرکدام یک درس گرفته ایم: 

بنیانگذاران یک کسب و کار ایمان را در مردم به وجود می آورند

Kelli Thomas-Drake، مدیر و بنیانگذار MyPurpleFolder

شما برای شکل دادن کارتان باید آنچه که در قلبتان است را به مردم ارائه دهید. یعنی از جایی حقیقی، به آنها طرح ارزشی خود، مدل بازدهی خود، طرح ریزی مالی و پتانسیل خود را نشان دهید. به مردم جادوی منحصربه فرد کسب و کارتان برای حل مشکلات را نشان دهید، چیزی که آنها را قدرتمند می‌سازد. یکبار که متوجه اهداف و دیدگاه شما شوند و اینکه چه کاری از دستتان برای آنها ساخته است، نه تنها خود آنها به سمتتان می آیند، بلکه دیگران را هم به دنبال خود می آورند. افرادی که به محصول و سرویس و همکاری مورد ارائه شما ایمان دارند، بهترین سوخت برای رشد ادامه دار کسب و کار شما هستند.

آنها کار خود را از مقیاس کوچک شروع می کنند

Mikaila Ulmer، مدیر کمپانی BeeSweet Lemonade

اول از همه کسب و کار خود را به صورت محلی گسترش دهید. کاری که ما انجام دادیم، فروش لیموناد، تنها در فروشگاه های محلی. سپس به سراغ برگزاری یک سری ورک شاپ آموزشی برای خانواده ها در مورد محصولمان پرداختیم، بعد از آن بود که از شرکت های مختلف برای فروش محصولمان پیشنهادات زیادی دریافت کردیم. 

درواقع شکلدهی یک کسب و کار با رشد یک شرکت که شما به آن علاقه دارید شروع می شود. اگر علاقه ای به کار خود نداشته باشید، علاقه مند سازی دیگر افراد، کار بسیار سختی خواهد بود. همچنین این را بدانید که شما همیشه سودمند هستید و چیزی برای ارائه کردن دارید، وبعد کسی خواهید شد که می توان اسم یک کارآفرین اجتماعی را روی آن گذاشت، کارآفرینی که به مردم در حل مشکلاتشان بطور تاثیرگذار کمک می کند. مردم بیشتری علاقه مند خواهند شد تا محصول شما را بخرند و یا از سرویس شما استفاده کنند، اگر این را بدانند که در حال کمک کردن به جهان برای تبدیل شدن به یک جای بهتر هستند. 

آنها بزرگ فکر می کنند

Felena Hanson، مدیر کمپانی Hera Hub

شما باید شم اقتصادی داشته باشید. ریسک پذیری زنان کمی کمتر از مردان است. چیزی که زنان به آن نیاز دارند به چالش کشیدن خود است تا رشد کنند. یک طرزفکر در مورد رشد کسب و کار را باتمام وجود بپذیرید. شبکه سازی کنید و کسب و کار و ایده خود را به سرمایه گذاران معرفی کنید. سپس مربیانی برای کارتان پیدا کنید که به شما کمک کنند. افرادی که قبل از شما این مسیر را رفته و موفق شده اند. اصلا نترسید و برای نیازتان درخواست کنید.

 آنها همیشه یک پله جلوتر فکر می کنند

Melanie Spring، بنیانگذار کمپانی Sisarina

قبل از اینکه پول دربیاورید، افراد مورد نیازتان را استخدام کنید. یک دستیار برای انجام کارهای راه اندازی کسب و کارتان استخدام کنید تا بتوانید با خیال راحت روی رشد آن تمرکز کنید. به خودتان ایمان داشته باشید و با قاطعیت به سراغ انجام کارها بروید. حتی اگر برخی اوقات در مورد خود شک دارید، بازهم متوقف نشوید. اعتماد به نفس، کمی جرات و شهامت داشته باشید، که تنها از این طریق است که می توانید به سرعت رشد کنید. 

 

آنها استراتژیک عمل می کنند

Maria Rios، مدیر کمپانی Nation Waste

رساندن کسب و کارتان به سطوح بالاتر، به دقت و برنامه ریزی استراتژیک عمیق و مناسبی نیاز دارد. یک مرحله هوشمند اولیه می تواند گواهی نامه ها و اعتبارنامه هایی باشد که در صنعت شما ارزشمند هستند. به این ایمان داشته باشید که کسب اعتبارنامه های صنعتی در حیطه کسب و کاریتان درهای بزرگی را به سوی شما خواهد گشود و باعث رشدتان خواهد شد.

درحالی که شما رشد می کنید، باید توانایی این را هم داشته باشید که هرفرصتی که برسر راه شما قرار می گیرد را، شکار کنید. اما این را بدانید که هرفرصتی، بزرگترین فرصت نیست. پس خیلی خردمندانه و بادقت این فرصت ها را انتخاب کنید. باید بهترین ایده و درست ترین ایده را انتخاب کنید که در غیر این صورت، یک انتخاب نادرست می تواند سرعت رشد شما را کم کند. 

 آنها بادقت گوش می دهند

Ali Brown، مدیر کمپانی We Lead and host of Glambition Radio podcast

به ایجاد ارتباطات بپردازید. هرچه قدر میزان ارتباطات شما بیشتر باشد، دسترسی شما به اطلاعات درست هم بیشتر خواهد بود، به توصیه ها و منابع درست. به احساس خود در زمان شکلدهی کسب و کارتان گوش دهید. پیرامون خود را با افرادی پر کنید که با شما صادق هستند و باعث بشوند که شما درست و به وضوح برای خود و آنچه که می خواهید فکر کنید.

آنها کارآمد هستند 

Grace Rodriguez، بنیانگذار شرکت Station Houston

خودکارسازی کنید. هرچه قدر بیشتر کارهای خود را خودکارسازی کنید، به زمان کمتری برای تمرکز برروی عملیات‌های روزمره خود نیاز خواهید داشت. هرکسی از تیم خود را که به او اعتماد داشتید برای انجام برخی کارها نماینده کنید. یک ارتش بسازید. ارتشی از پشتیبان های خود بسازید. یک تیم قدرتمند از مربیان کارکشته خود تشکیل دهید که بازار هدف شما، فروشندگان و شبکه شما را شناخته اند و درک کرده اند، این افراد همان کسانی هستند که به رشد شما کمک خواهند کرد. درآخر تلاش خود را تقویت کنید. این یعنی هدف قرار دادن و رشد دادن یک تیم حامی و تاثیرگذار به صورت آنلاین که پیام شما را به سراسر جهان برساند. قدرت بگیرید و به مردم برای پیوستن به برند شما خوش آمد بگویید، چیزی که باعث رشد خودشان هم خواهد شد. 

 آنها جنگنده هستند 

Jane Wurwand، مدیر شرکت Dermalogica

کاردان باشید. خیلی قدرتمندانه باید خود را به رسانه ها بشناسانید. آنوقت خواهید دید که چگونه فرصت های غافلگیرکننده به سراغ شما خواهند آمد. دیگر مرحله مهم استخدام رویاپردازان یعنی مردمی که شمارا دررسیدن به رویایتان کمک می کنند،‌ است. شما باید اشخاصی را بکار بگیرید که انگیزه وشوق و انرژی کافی را برای کار شما دارند. این است یک روش کاملا مدیریت شده برای رشد دادن کسب و کارتان. 

آنها تیم درستی را می سازند

Kimberly Johnston، مدیر کمپانی Good Works Houston

برای رشد، شما باید یک تیمی را بسازید که به شما ایمان دارند، و به کاری که می کنید. ارتباط عمیق و حساب شده ای را ایجاد کنید. یعنی روابطی بامعنی با افرادی که با شما کار می کنند و به دیدگاه شما علاقه مند هستند. درواقع این پول نیست که کسب و کار شما را شکل می دهد، این انسانیت است که باعث رشد کسب و کاری شما می شود. دیدن تک به تک افرادی که در نظر دارید کاری وقتگیر است و اینکه دیدگاه آنها را درک کنید به زمان نیاز دارد، تا در نهایت یک ارتباط سودمند شود. اگر در مسیر رشدتان با افرادی ارتباط برقرار می کنید که مناسب آن چیزی نیستند که شما می خواهید، متمرکز باقی بمانید و به جلو بروید. موفقیت پیش روی شما است. 


ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ


برگرفته از : وبلاگ کارخانه تبدیل فکر به ثروت

عضویت در خبرنامه سایت کسب و کار موفق

تعداد نمایش :۵۸۶
تعداد بازدید کننده :۵۵۴
(۰)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی