کانال تلگرام
آپارات
ارسال ایمیل
اینستاگرام
توییتر
وبلاگــی ها

📢 کسب و کار در فرمایشات مقام معظم رهبری - ۱۰


موضوع : کسب و کار در فرمایشات مقام معظم رهبری

توسط .. علوی در يكشنبه, ۱۴ آذر ۱۳۹۵، ۰۸:۳۲ ق.ظ

📢 کسب و کار در فرمایشات مقام معظم رهبری - ۱۰

در زمینه‌ی اقتصاد فعالیتهای زیادی شده، باارزش هم هست؛ اما مسئله‌ی اشتغال حل‌نشده است، مسئله‌ی تورم حل‌نشده است، مسئله‌ی فرهنگ کار حل‌نشده است، مسئله‌ی ساعات مفید کار حل‌نشده است. فرهنگ کار باید در کشور یک جوری باشد که مردم کار را عبادت بدانند؛ هر یک ساعت کار را با شوق بیفزایند در مدت و مقدار کاری که انجام میدهند. باید کار کرد. با بیکاری و بی‌میلی به کار و تنبلی و وادادگی، کشور پیش نخواهد رفت.

۱۳۹۰/۰۵/۱۶

عضویت در خبرنامه سایت کسب و کار موفق

تعداد نمایش :۱۲۷۱
تعداد بازدید کننده :۱۲۰۲
(۱)
دی بانو

دی بانو

یاد یک صحبتی از آقای پناهیان افتادم که گفت بچه حزب اللهی باید پول دار باشد! واقعاً در این زمینه کوتاهی شده است و یک بخشی اش هم بر می گردد به این که آموزش هایی که ما از کودکی دریافت کرده ایم همه اش در بدگویی از مال و ثروت بوده است.
۱۴ آذر ۹۵، ۱۸:۳۸
.. علوی

.. علوی

البته پول بسیار خوبه، بدی اون در دلبستگی به پوله. پول قابل احترامه چراکه واحد سنجش ارزش کالاست. به عبارت دیگه ما فقط پول خرج نمی کنیم تا مشکلاتمون رو با خرید کالا مرتفع کنیم، بلکه ارزش زندگی مون رو افزایش می دیم.
خیلی ممنونم از ابراز نظر شما دوست گرامی.

همواره تحت عنایات الهی موفق باشید 
۱۵ آذر ۹۵، ۰۷:۳۸
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی