کانال تلگرام
آپارات
ارسال ایمیل
اینستاگرام
توییتر
وبلاگــی ها

🍀 توصیه‌های کارآفرینی از ۱۳ مدیر جوان میلیونر و میلیاردر برتر


موضوع : کارآفرینان

توسط .. علوی در شنبه, ۱۱ شهریور ۱۳۹۶، ۰۹:۰۶ ق.ظ

🍀 توصیه‌های کارآفرینی از ۱۳ مدیر جوان میلیونر و میلیاردر برتر

امروز درباره بهترین توصیه‌های کارآفرینی از برترین مدیران جوان میلیونر و میلیاردر مطالبی خدمت شما عنوان می‌کنیم. هیچ چیزی باارزشتر از آموختن و درس گرفتن از اشتباهات و یا موفقیتهای دیگران نیست. بنابراین در اینجا تعدادی از بهترین نکات از مدیران جوان و موفقی که در جوانی به میلیون و میلیارد رسیدند را بیان می‌کنیم.

توصیه کارآفرینی از مدیران جوان میلیونر و میلیاردر


sara blakely

از چیزهایی که نمی‌دانید، خصوصاً در شروع کارتان، خوشحال باشید، زیرا چیزهایی که نمی‌دانید می‌تواند بزرگترین سرمایه شما باشد. شما می‌توانید مطمئن باشید که کارهایتان را به نحو کاملاً متفاوتی نسبت به دیگران انجام می‌دهید.

Sara Blakely ( بنیانگذار Spanx )


gurbaksh-chahal

مردم هنوز رفتار کلیشه‌ای دارند. اما اگر به سن خود توجه نکنید، آنگاه شدیداً و با اعتماد به نفس کامل روی استارت آپ خود تمرکز می‌کنید و مردم دیگر فراموش خواهند کرد سن‌تان را از شما بپرسند.

Gurbaksh Chahal (بنیانگذار RadiumOne)


david-karp

فضایی برای خلاق بودن و مکان آرامی برای تنهایی و تفکر پیدا کنید، چون شما می‌خواهید از کارتان لذت ببرید و کاری که در آن بهترین هستید را انجام دهید.

David Karp ( بنیانگذار Tumblr )


sean-parker

بزرگترین چالش شما بعنوان یک کارآفرین، مخفی کردن ایده‌تان از دیگران یا سرّی نگهداشتن ایده‌تان نیست، این چالش در واقع این است که چگونه دیگران را متقاعد کنید که دیوانه نیستید و می‌توانید آن ایده را به ثمر برسانید.

Sean Parker ( بنیانگذار Napstar )


jack-dorsey

به عقیده من بزرگترین کاری که باید بکنید – سخت‌ترین کاری که باید بکنید – شروع کردن است. شما ایده‌های فراوانی دارید و هرکسی نیز ایده‌ای دارد اما در واقع قدم اصلی، اجرا و عمل به ایده‌تان و ساخت و شکل‌دهی به ایده‌تان و مجذوب کردن دیگران برای کمک به شما در کار بر روی ایده‌تان است. این قدم، در واقع بزرگترین چالش شماست. اما راه این است که ایده‌تان را از ذهن‌تان بیرون بکشید، ترسیم کنید، درباره آن صحبت کنید، برنامه‌ریزی و برنامه‌نویسی کنید اگر برنامه‌نویس هستید یا اینکه آن را بسازید اگر چیز ساختنی در نظر دارید.

Jack Dorsey ( بنیانگذار Twitter and Square )


mark-zuckerberg

برای کارآفرینان جوان مهم است که به اندازه کافی بهوش باشند که از نادانسته‌ها و بی‌دانشی یا کم‌دانشی خود آگاه باشند.

Mark Zuckerberg ( بنیانگذار Facebook )


ben-silbermann

زیاد بدنبال توصیه و مشاوره نباشید، بسیاری از مردم توصیه‌های زیادی برای گفتن به شما دارند – به غیر از چند استثنا – آنها کاری که خودشان کردند را به شما تعمیم می‌دهند. من خودم به تفکر بیش از اندازه متهم هستم، فقط بسازید و ببینید کار می‌کند یا نه.

Ben Silbermann ( بنیانگذار Pinterest )


andrew-mason

شما یک ابزار می‌سازید نه یک قطعه هنری، پس دیدگاهتان را باز نگهدارید.

Andrew Mason ( بنیانگذار GroupOn )

 


tony-hsieh

با خودتان روراست باشید. اگر از اصول پیروی کنید، گرفتن تصمیمات فراوان در حقیقت به آسانی امکانپذیر و راحت است.

Tony Hsieh ( بنیانگذار Zappos )


dennis-crowley

من متوجه شدم که شاید دنیا را بطور متفاوتی نسبت به کسانی که گفتند چیزی که مرا هیجانزده کرده بود کار نمی‌کند و نتیجه‌ای در بر ندارد، می‌دیدم. اگر به ایده‌ای مشتاق هستید، راهی برای ساختن آن پیدا کنید آنوقت است که می‌توانید به خودتان ثابت کنید که ایده‌تان کار نمی‌کند.

Dennis Crowley ( بنیانگذار FourSqure )


pete-cashmore

شما به فضایی برای تجربه چیزهای جدید و خلق آنها نیاز دارید. اگر به دیگران اجازه دخالت دهید زمان زیادی طول می‌کشد تا کسب‌وکارتان را از نو ترمیم کنید. فشار روحی زیادی را برای واکنش به این دخالتها باید تحمل کنید. اگر شخص خلاقی هستید باید در برابر دخالتهای دیگران از خودتان محافظت کنید.

Pete Cashmore ( بنیانگذار Mashable )


vesterbacka

شما باید رهبری بیشتر و مدیریت کمتری در تجارت خود داشته باشید. همانطور که کارها به پیش می‌رود، شما می‌توانید در گوشه‌ای نشسته و مشغول تجزیه و تحلیل اطلاعات باشید و مادامیکه شما این کارها را انجام می‌دهید رقابت همچنان ادامه دارد و کارها انجام می‌شود.

Vesterbacka ( بنیانگذار Rovio Games – Angry Birds )


kevin-rose

شما نیاز به تایید دیگران ندارید و در حقیقت شما تایید نخواهید شد، پس حتی سعی هم نکنید. بسازید، منتشر کنید و تکرار کنید. لیستی از چیزهایی که در شش ماه آینده قصد ساخت آنها را دارید تهیه کنید و سپس شروع کنید! برای شرکتهای کوچکتر یکبار در هفته و برای شرکتهای بزرگتر شاید دوبار در ماه.

Kevin Rose ( بنیانگذار Digg.com and Podcaster )

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

برگرفته از :  کسب و کار موفق

 

عضویت در خبرنامه سایت کسب و کار موفق

تعداد نمایش :۱۱۷۵
تعداد بازدید کننده :۱۰۴۱
(۱)
محمد

محمد

دمشون گرم
۱۱ شهریور ۹۶، ۰۹:۱۳
.. علوی

.. علوی

امیدوارم همین تشویق رو واسه کارآفرینان ایرانی بگیم ...
۱۲ شهریور ۹۶، ۰۷:۵۵
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی