کانال تلگرام
آپارات
ارسال ایمیل
اینستاگرام
توییتر
وبلاگــی ها

اهمیت کتاب و کتابخوانی در کلام رهبری - ۷


موضوع : کتاب و کتابخوانی در فرمایشات مقام معظم رهبری

توسط .. علوی در سه شنبه, ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۷:۵۰ ق.ظ

اهمیت کتاب و کتابخوانی در کلام رهبری - ۷

 📕📕📕 اهمیت کتاب و کتابخوانی در کلام رهبری - ۷

👆👆👆👆👆

#کتاب و #کتابخوانى

وظیفه همه افراد فرهیخته و همه نهادهای فرهنگی کشور است که در اشاعه، گسترش و تقویت 

هرچه بیشتر مسئله کتاب و کتابخوانی اهتمام ورزند.

📚📚📚
من در دوران جوانی زیاد مطالعه می‏کردم. غیر از کتاب­های درسی‏ خودمان مطالعه می‏کردم و می‏خواندم، هم کتاب تاریخ، هم کتاب ‏ادبیات، هم کتاب شعر و هم کتاب قصه و رمان می‏خواندم.

به کتاب ‏قصه خیلی علاقه داشتم و خیلی از رمان­های معروف را در دوره ‏نوجوانی خواندم. شعر هم می‏خواندم. من در دوره نوجوانی و جوانی، با بسیاری از دیوان­های شعر آشنا شدم.

عضویت در خبرنامه سایت کسب و کار موفق

تعداد نمایش :۲۰۱۶
تعداد بازدید کننده :۱۵۲۸
(۴)
میثم ر...ی

میثم ر...ی

سلام
ممنون از مطالبتون
۹ مهر ۹۵، ۲۳:۲۲
.. علوی

.. علوی

علیکم السلام 

متشکرم از ابراز نظرتون

موفق باشید 
۱۰ مهر ۹۵، ۰۷:۴۴
سید مهدی

سید مهدی

سلام علیکم خیلی عالی و شیک و تمیز. موفق باشید
۳۱ مرداد ۹۵، ۲۲:۵۵
.. علوی

.. علوی

علیکم السلام سیدجان

بله کتاب خواندن جزو عادت های همیشگی رهبرمونه ...

افتخارم، رهبرم ...

موفق باشید 
۳۱ مرداد ۹۵، ۲۲:۵۹
Sarah Az

Sarah Az

زنده باد رهبر 
۲۶ مرداد ۹۵، ۱۸:۲۰
.. علوی

.. علوی

احسنت

خدایا رهبر را با سلامتی کامل تا قیام حضرت مهدی نگهداری بفرما... ان شاءالله 
۲۶ مرداد ۹۵، ۲۲:۳۶
منتظر ...

منتظر ...

سلام...لطفا از وب من هم دیدن کنید و نظرتان را بگوئید.با تشکر
۲۸ ارديبهشت ۹۵، ۰۸:۴۱
.. علوی

.. علوی

علیکم السلام

بله حتما به شما سر میزنم.

وبلاگ شما رو در لینک هام اضافه کردم.

موفق باشید
۲۸ ارديبهشت ۹۵، ۲۰:۰۳
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی