کانال تلگرام
آپارات
ارسال ایمیل
اینستاگرام
توییتر
وبلاگــی ها

چرا باید از گوگل برای رشد کسب و کار خود استفاده کنید ؟


موضوع : حفظ کسب و کار

توسط .. علوی در يكشنبه, ۲ خرداد ۱۳۹۵، ۱۱:۲۸ ب.ظ

چرا باید از گوگل برای رشد کسب و کار خود استفاده کنید ؟

🏃🏃🏃 امروزه موتورهای جستجو نقش اساسی در زندگی روزمره مردم ایفا می کنند. نزدیک 80% از افرادی که تمایل به خرید کالایی دارند، ابتدا از طریق گوگل در مورد آن جستجو می کنند و بیش از 80% ترافیک ایجاد شده در وب از طریق موتورهای جستجو ایجاد می شود.
🔍 بنابراین قرار گرفتن در رتبه های بالای گوگل نه تنها بازدید سایت شما را افزایش می دهد و باعث می شود که افراد زیادی با کسب و کار شما آشنا شوند بلکه افرادی را به سمت سایت تان هدایت می کند که به دنبال خرید کالا یا خدمات شما هستند.

💰💰💰 قرار گرفتن در رتبه های بالای گوگل بالاترین ROI یا نرخ بازگشت سرمایه گذاری را نسبت به سایر روش های بازاریابی اینترنتی دارد. اگر این کار را بخواهیم با فضای غیر مجازی مقایسه کنیم، قرار گرفتن در صدر نتایج گوگل مشابه قرار گرفتن مغازه در محل بورس فروش محصولات شماست و افرادی که به آنجا مراجعه می کنند دقیقا به دنبال خرید همان محصولات هستند.

🔻سایر روش های اینترنتی که بازدید غیرهدفمند به سمت سایت هدایت می کنند را می توان با مغازه ای مقایسه کرد که در محلی پر رفت و آمد واقع شده اما افرادی که از آنجا عبور می کنند لزوما علاقه و برنامه ای برای خرید آن محصولات ندارند.

🔻🔻وب سایت هایی که از روش تبلیغات و بازاریابی خاصی استفاده نمی کند نیز مانند مغازه ای هستند که در کوچه ای خلوت و بدون رفت و آمد قرار گرفته اند.👇👇👇

عضویت در خبرنامه سایت کسب و کار موفق

تعداد نمایش :۶۲۸
تعداد بازدید کننده :۶۰۰
(۰)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی