کانال تلگرام
آپارات
ارسال ایمیل
اینستاگرام
توییتر
وبلاگــی ها

🎯 ایرانی برند


موضوع : اخبار کسب و کار

توسط .. علوی در چهارشنبه, ۶ بهمن ۱۳۹۵، ۱۰:۴۷ ق.ظ

🎯 ایرانی برند
ایرانی برند ، محلی برای حمایت از برندهای ایرانی است .

ایرانی برند در خدمت تولید کنندگان ایرانی
ایرانی برند ترکیبی از یک شبکه اجتماعی و یک شبکه تبلیغاتی است. شبکه اجتماعی به این معنی که کاربران از طریق ابزارهای موجود در شبکه های اجتماعی مانند ایجاد پروفایل، ارسال پیام، پیوستن به تولیدکننده و تولیدات، مشارکت در بحث و … می توانند از فضای تعاملی آن بهره مند گردند و از طرفی یک شبکه تبلیغاتی است به این معنی که تولیدکنندگان با معرفی واحد تولیدی و نمایندگان خود، همچنین درج اطلاعات کالاها، ثبت اخبار و اطلاعیه ها و … با مخاطبان یا کاربران پایگاه ارتباط برقرار می کنند. ترکیب این دو به یک تکنیک نوین تبلیغاتی اثربخش منجر می شود که با بررسی رفتار مصرف کننده به شناخت کافی از ذائقه و سلیقه مخاطبان دست می یابد. این تکنیک به جهت وجود بسترهای ارتباطی مناسب هم ماندگار و هم پایدار می باشند.

بخش مشاوره سامانه ایرانی برند

سامانه ایرانی برند در راستای نیل به اهداف و انجام رسالت خویش، اقدام به ارائه مشاوره در زمینه های مختلف همچون ایجاد نام و نشان تجاری (برند سازی) و توسعه برند، ثبت طرح های صنعتی، مشاوره های مالی و مالیاتی و … به تولیدکنندگان ایرانی نموده است. این خدمات به تولیدکنندگانی که عضو سامانه ایرانی برند باشند با هزینه های مناسب و با پیگیری مستمر ایرانی برند ارائه می شود.

بخش اجرایی سامانه ایرانی برند
سامانه ایرانی برند در جهت حمایت از تولیدکنندگان و کالاهای داخلی، آمادگی خود را جهت انجام امور اجرایی تولیدکنندگان نظیر ثبت برند، ثبت طرح های صنعتی و ارائه خدمات حرفه ای در زمینه های تبلیغاتی از جمله ساخت تیزرهای تبلیغاتی، طراحی ست اداری، طراحی سایت های تجاری و … اعلام می نماید. همچنین سامانه ایرانی برند با در اختیار داشتن نیروهای متخصص در زمینه های متنوع از جمله فناوری اطلاعات، مدیریت، مالی و … آمادگی دارد خلاء های ناشی از کمبود نیروهای حرفه ای را برای تولیدکنندگان متقاضی جبران نماید.

متن های قابل دانلود از سایت ایرانی برند :

پروژه ایرانی برند چیست ؟

پروپوزال سامانه ایرانی برند

توجیه اقتصادی ایرانی برند

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

 برگرفته از  : http://www.iranibrand.ir

عضویت در خبرنامه سایت کسب و کار موفق

تعداد نمایش :۱۱۷۶
تعداد بازدید کننده :۱۱۲۴
(۰)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی