کانال تلگرام
آپارات
ارسال ایمیل
اینستاگرام
توییتر
وبلاگــی ها

🔴 با این ۵ ترفند یک پیج موفق در اینستاگرام داشته باشید!


موضوع : تبلیغات

توسط .. علوی در شنبه, ۲۱ اسفند ۱۳۹۵، ۰۸:۲۲ ق.ظ

🔴 با این ۵ ترفند یک پیج موفق در اینستاگرام داشته باشید!

داشتن یک صفحه موفق در اینستاگرام به مراتب دشوارتر از تلگرام است؛ پس همراه ما و این راهکارها برای داشتن یک صفحه موفق‌تر در اینستاگرام باشید.

تعداد مطالب‌تان را با سرعت بالا افزایش دهید!

در اینستاگرام برخلاف چنل تلگرام، کاربر با وارد شدن به صفحه، تعداد پست‌های موجود را می‌تواند مشاهده کند. از همین رو همان روز‌های ابتدایی ساخته شدن صفحه‌تان در اینستاگرام را به گذاشتن مطلب آن هم با تعداد زیاد و سرعت بالا اختصاص دهید. مطمئنا کاربر به صفحه‌ای که ۲۰۰ مطلب پست شده دارد در برابر صفحه‌ای که تنها ۲۰ مطلب دارد، ارزش بیشتری خواهد داد. بعد از این که به یک حد نصابی که خودتان از پیش تعیین کرده بودید برای تعداد پست‌ها رسیدید، می‌توانید به گرفتن ممبر‌های جدید فکر کنید.

هشتگ تنها راه شناخته شدن رایگان صفحه شما در اینستاگرام است!

صفحه اینستاگرام‌تان باید همیشه در حالت عمومی باشد تا بتوانید برای هر پست هشتگ بگذارید. این را بدانید بهترین راه برای این که صفحه‌تان را به دیگران بشناسانید، استفاده از هشتگ برای هر مطلب است. سعی کنید روزهای اولی که صفحه را باز کرده‌اید، از تعداد زیادی هشتگ در هر پست استفاده کنید و کم‌ کم بعد از مرور زمان و پیدا کردن ممبر‌های جدید تعداد آن‌ها را کم کنید. بهتر است در کپشن‌های‌ هر پست از کاربر بخواهید که مطالب قبلی موجود در صفحه را هم مشاهده کند؛ در غیر این صورت کاربر فقط پست فعلی هشتگ‌دار را می‌بیند و شاید اصلا سراغ صفحه شما نرود.

کلاس کاری‌تان را بالا ببرید!

در اینستاگرام هم مانند تلگرام نیاز شدیدی به این کلاس کاری خواهید داشت. سعی کنید لوگوی خاص خودتان را طراحی کنید و آن را بر روی تصویر پروفایل قرار دهید. در تمامی پست‌های‌تان از همان لوگوی اختصاصی به همراه تگ آدرس صفحه استفاده کنید. این موارد اعتبار صفحه‌تان در اینستاگرام را بالا می‌برند. سعی کنید از یک استایل نوشته برای کپشن‌های هر پست استفاده کنید و گروه‌بندی مطالب را با گذاشتن هشتگ مخصوص به آن مشحص کنید. همچنین بهتر است مطالب‌ صفحه شما اختصاصی خودتان باشد. به عنوان مثال پست‌هایی را در برنامه روزانه پیج قرار دهید که در پیج‌های دیگر پیدا نمی‌شوند؛ این پست‌ها می‌توانند گذاشتن مسابقه، نظر سنجی و یا هر چیز دیگری باشند.

کپشن و کامنت اینستاگرام از لینک‌های خارجی پشتیبانی نمی‌کنند!

با این که این موضوع را بسیاری از افراد می‌دانند، اما همچنان می‌بینیم عده زیادی هستند که لینک‌های خارجی را در کپشن پست‌ و یا اولین کامنت‌ قرار می‌دهند. قرار دادن لینک در این بخش‌ها نه تنها هیچ فایده‌ای ندارد، بلکه نشان‌دهنده غیرحرفه‌ای بودن ادمین هم هست. کاربر لینک‌های قرار گرفته در این قسمت‌ها را نه می‌تواند کپی کند و نه می‌تواند با کلیک کردن، به آن‌ها منتقل شود. بهترین محل برای قرارگیری لینک‌های خارجی در قسمت bio صفحه است. در بخش bio هم تنها قادر به گذاشتن یک لینک هستید، پس حساب زیادی روی آن هم باز نکنید.

تبلیغات، تبلیغات و باز هم تبلیغات!

اینستاگرام فضای بسته‌تری به نسبت تلگرام دارد. دیگر شما نمی‌توانید تنها با فوروارد کردن یک پیام از کانالتان به گروه‌های مختلف از آن‌ها بخواهید به صفحه شما جوین شوند. روش تب تبلیغاتی آن هم به صورت صحیح که در مطلب قبلی توضیحش دادیم می‌تواند تاثیرگذار باشد. اما در آخر هزینه کردن برای تبلیغات در پیج‌‌های بزرگ‌ بیشترین تاثیر را در تعداد ممبر‌های شما خواهد گذاشت. دقت کنید برای تبلیغات، پیج‌هایی که تعداد لایک و کامنت‌های بالایی دارند را انتخاب کنید و فاکتور تعداد فالوورها را بعد از آن‌ها در نظر بگیرید. هزینه کردن برای تبلیغات شاید در ابتدا کمی برای‌تان دشوار باشد اما مطمئن باشید با گذشت مدتی اندک نتیجه‌اش را خواهید دید.

گرفتن فالوورهای فیک هم می‌تواند برای افزایش اعتبار صفحه تاثیرگذار باشد. اما دقت کنید تعدادشان از مقدار معقول بیشتر نشود؛ چرا که تعداد لایک و کامنت‌ها دیگر با تعداد فالوورها هم‌خوانی نخواهد داشت و کاربران شاید به راحتی متوجه آن شوند، در این صورت همین موضوع بد‌تر باعث افت اعتبار صفحه شما می‌گردد.

اگر توصیه و روش خاصی برای موفقیت بیشتر صفحه‌ها در اینستاگرام می‌شناسید، آن را در بخش دیدگاه‌ها بیان کنید.

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

برگرفته از : itresan.com

عضویت در خبرنامه سایت کسب و کار موفق

تعداد نمایش :۱۳۶۰
تعداد بازدید کننده :۱۱۶۵
(۱)
میثم ر...ی

میثم ر...ی

سلام
ممنون دوست گرامی
۲۱ اسفند ۹۵، ۱۰:۲۸
.. علوی

.. علوی

علیکم السلام 

متشکرم جناب میثم، عضو پیگیر من.

همیشه موفق باشید 
۲۲ اسفند ۹۵، ۰۸:۵۸
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی